Notiser

Bara en frågaRäcker det inte med en notis på morgonen? Jag får oftast 3 (använder iOS)

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för ditt meddelande. Det var väldigt konstigt att du får mer än en notis. Det är inte ett klagomål vi brukar få så det kanske är något speciellt med din telefon eller med Hillerstorp. Vi får undersöka och återkomma!

    Vänliga hälsningar,
  • Hej igen!

    Bara för att få lite mer information:
    • Hur länge har det varit på det här sättet?
    • Du säger att du oftast får tre notiser. Hur ofta ungefär händer det att du får ett annat antal och hur många får du då? Bara en eller kan det variera?
    • Har du möjligtvis bytt mellan olika språklägen på telefonen?
    Vi har börjat undersöka vad det kan bero på och denna information skulle underlätta felsökningen.

    Vänliga hälsningar,