Nightmode

Hej, många appar har nu möjlighet att ställa in (välja) mörk bakgrund med vit text, dels för att spara på batteriet och inte störa andra på natten.
Mvh P-E

Kommentarer

  • Hej Per-Erik!

    Tack för att du hör av dig med tips!

    Dock tar denna ändring tyvärr längre tid än man kan tro, och inget vi kan prioritera just nu.

    Trevlig helg,
    Sandra
  • Jättebra med mörkt läge, då jag lider av migrän och tål inte ljust läge utan har fått gått över till mörkt läge på alla appar och mörkt tema i mobilen.
    Klart är annars en mycket bra app.
    Mvh/ Robert, Migräniker