När kommer våren

När  kommer våren

Kommentarer

  • Hej!
    Nu vet jag inte vilket område du tänker på. Men på många håll i Götaland och Svealand kommer den meteorologisk våren anlända 15 februari, vilket är tidigast möjliga datum. Dygnsmedeltemperaturen väntas fortsätta hålla sig på över 0 grader på många platser, även om det blir några grad lägre närmaste dagarna.

    Vänliga hälsningar,
  • Täby måste det bi 15 grader i mars
  • Det är inte omöjligt men går inte riktigt att vet i nuläget.