Fel namn på plats

Bäckby i Västmanland finns inte, istället står det Bälby på Din plats. Kan ni ändra så det blir rätt?

Kommentarer

  • Hej! Tyvärr håller vi på att bygga om vår platslista, så vi gör inga ändringar i den gamla. Men jag lägger din plats i vår lista över förbättringar! Kan dock dröja ett tag innan vi ändrar på det tyvärr. Ledsen för det.

    Ha det fint,
    Sandra