Möjlighet att ta bort pollenprognos

Hej!
För oss som inte är pollenallergiker känns det jobbigt att behöva se en (onödig ) pollen prognos på bästa plats när man ska se sitt väder. Kan ni inte ha den som option att den går att klicka bort för oss som inte har nytta av infon? Win-win.

Kommentarer

  • Hej Marcus!

    Bra idé, vi ska fundera på om detta är möjligt att genomföra!