Gör en mindre karta i appen så att man kan se nederbördsprognosen tydligare för Skåne

Undrar om ni kan ändra skalan på Sverige så kartan blir mindre. Eller dela upp Sverige i två kartdelar norr/söder. Det går knappt att se hur prognosen för moln/nederbörd/temperatur är för Skåne när fingret är på reglaget.