Min-temp i jämförelseprognos

Hej! Tycker jämförfunktionen är jättebra för att kunna se hur lika/olika prognoserna är. Men som trädgårdsodlare är det mer aktuellt med minitemperaturen för att veta om plantor behöver skyddas nattetid, speciellt just nu när man funderar på om man ska flytta ut sina förodlade plantor eller inte. Vore bra om även den fanns med där!

Kommentarer

  • Tack för ditt förslag Gunilla! Vi tar med oss det i utvecklingen!