Var hittar jag info om lufttryck?

Hej!
Vet inte om det är jag, men jag hittar inga uppgifter om lufttryck. Är ganska säker på att jag tidigare kunde se uppgifterna under bl a "timme för timme"-prognosen. Nu ser jag bara uppgifter angående temp, känsla, regn och vind.
Tacksam för svar.
Mvh,
Kalle

Kommentarer

  • Hej,

    När du är inne på timprognosen så klickar du på ett specifik klockslag för att hitta information angående lufttryck!
  • Avses lufttryck för aktuell höjd över havet eller beräknad för havsnivå?
  • Hej!

    Beräknad för havsnivå

    Vänliga hälsningar,