Vill se hur ljust det är under dagen

Hej!

Jag undrar ifall ni kan börja ange hur ljust det är på de olika timmarna över dagen? Funderar på om det är mörkare med gråa moln när solen står som högst, än när solen är på väg ner utan moln tex... Vore användbart nu när jag börjat promenera dagligen pga karantän och inställd sport etc

Laura

Kommentarer

  • Hej Laura! Tack för ditt förslag, vi tar det med oss i utvecklingen av Klart.

    Ha det fint!