Ljud i annonser tar över

Hej!
Nu har ni infört rörliga annonser som hela tiden tar över medialjudet och därmed blockerar radion jag lyssnar på!! Jag tvingas då återstarta ljudet när jag kollar väderprognoser i Klart.se!! Otroligt störande och gör mig upprörd. Det är påfrestande på humöret att inte få bestämma över vad jag lyssnar på, oftast nyheter och samhällskunskapapande program! Har använt Klart.se sedan det startades!
Gör inte bra grejer sämre!!!
Hälsningar / Arno Unge

Kommentarer

  • Hej Arno! Det låter inte bra. Ska genast kolla upp detta!

    Har du exempel på en annons som du märkt tar över ljudet?

    Tack!
    Sandra
  • En till fråga! Är detta när du använder appen eller vår hemsida?
  • Hej igen!
    Appen!
    Exempel: TV.nu har en rörlig annons men jag hör inget ljud från den! Väntar jag stängs radioprogramets ljud! Men om jag skyndsamt klickar krysset för att stänga ner annonsen blockeras ljudet i alla fall till hörlurarna och radioprogramet har stoppats!! Jag startar då om ned-streamingen av radioprogramet. Om jag då byter vy i väderappen exempelvis för att se timmar upprepar sig problemet!! / Hälsningar från Arno
  • Hej igen! Tack för snabbt svar. Vi fixar detta så fort vi kan!