Liggande format för läsplatta

Vill gärna läsa era prognoser i min läsaplatta i
liggande funkar inte just i appen klart.se Störande tycker jag
Hoppas på snar ändring
Anna-Lena Jönsson

Kommentarer

  • Hej Anna-Lena! Förstår att du gärna vill se vädret i läsplattan! Vi ska titta på hur vi kan förbättra den upplevelsen. Tyvärr kommer det inte ske på en gång, det är ganska mycket jobb med att anpassa appen för liggande läge.

    Hoppas du vill använda Klart ändå! Hör av dig om du har andra frågor.
    Ha det fint!
    Sandra