Lång starttid appen

Det tar extremt lång tid att starta appen efter senaste uppdateringen.

Kommentarer

  • Hej Christer! Tack för att du rapporterar!

    Vi har problem med att senaste versionen av Android-appen laddar väldigt långsamt.

    Vi jobbar på att lösa det så fort som möjligt!

    En tillfällig lösning verkar vara att avsluta Klart-appen och starta igen. Om inte det funkar får ni gärna besöka vår webb så länge. Där fungerar allt som det ska!

    https://www.klart.se/

    Vi uppdaterar denna sida med status.

  • Är problemet forfarande kvar? 24 sept. Det tar upp till 1 minut att ladda appen. Även uppdateringar tar lång tid.
    Att först starta appen och sen aktivera igen går fortare. Men det blir återigen problem om man väntar länge med att starta om. Om man stänger av wifi funkar det bra
  • Hej Harald! Tack för att du rapporterar.

    Detta problem ska vara fixat, har du uppdaterat till senaste versionen av Klart-appen? Du ser det genom att gå in på app store, söka på Klart, och se om det står "uppdatera" eller "öppna".

    Hörs vidare,
    Sandra
  • Det går inte koppla upp appen  via bredbandsnät, men om jag kopplar bort wifi så funkar den. Har Bredband2 som leverantör
  • Hej Erik!

    Vad konstigt. Gäller detta problem bara Klart-appen alltså? Det låter ju annars mer som ett nätverksproblem. Är det iOS eller Android? Har du testat att stänga appen helt och sedan försöka på nytt?

    Vänliga hälsningar,