Jag skulle vilja kunna se ett snitt på månadens lägsta temperatur

Varför visar ni inte varje månads "hur det brukar vara" lägsta temperatur? Ni visar ju dagstemperatur, sol, regndagar och vattentempetatur (vilken är helt tom)
Ha bästa dagen
Mvh Catrin

Kommentarer

  • Hej,

    I Solkalkylatorn kan du se information om solsken, dagstemp, vattentemp samt dagar med nederbörd för både Sverige och andra länder. Den informationen finns inte med i den vanliga prognosen, men vi har din feedback i åtanke för utveckling i framtiden!