Finns ej kustkartor på Android

Det finns inga kustkartor längre efter installation av android 10 och ominstallation av klart.se

Kommentarer

  • Hej Håkan! Tack för att du hör av dig!

    Kustkartor på Android har inte funnits på ett tag, men vi planerar att ta tillbaka dem snart då vi vet att många vill ha dem!

    Ha det fint,
    Sandra
  • Saknar era kustkartor. Speciellt vattentemperaturen och våghöjd. Fiskar mycket på Västkusten.
  • Hej Tommy!

    Tack för ditt meddelande. Vi tar med oss ditt önskemål i vårt arbete med att utveckla våra kartor!

    Ha en fin dag.
  • Hej!

    Jag saknar också kustkartorna. Hjälpte jättemycket vid planering av paddelturer och bad på sträckan Söderarm-Sandhamn, speciellt vindstyrkan och vattentemperaturen, men även våghöjden. Finns de kvar tillgängliga någonstans där jag inte hittar?

    Glad Midsommar,
  • Hej Richard!

    I samband med att vi har tagit fram nya kartor finns tyvärr inte kustkartorna kvar. Tack att du skriver till oss och berättar att du saknar dem.

    Vänliga hälsningar,