Kraschad app!?!?!?

Det står att man ska ladda ner senaste versionen av klart om den kraschar när man har uppdaterat sin iPhone till iOS14. Jag har gjort det men det hjälper inte vad är det då för fel?

Kommentarer

  • Hej! Tack för att du rapporterar!

    Vi har haft problem med appen under lördag och söndag, men det ska vara löst nu. Hör gärna av dig om du får problem igen!

    Med vänlig hälsning,
    Sandra
  • Detta problem hade inget att göra med iOS 14 så du vet!