Kartorna täcks av tidsreglage

Jag bor i södra Skåne och alla Era kartor överlappar med kontrollreglaget för tidsperioden.
Prova själv!
Om kartskalan minskades något skulle det hela fungera bättre.
Norra Norrland i kartornas andra  utkant har inte samma problem!

Tack på förhand för att Ni rätar till problemet.

Kommentarer

  • Hej Stefan!

    Vi är medvetna om att det blir så på vissa telefonstorlekar. Ledsen för det! Vi håller på att bygga nya kartor som kommer ut till hösten. Håll ut!

    Ha en fin sommar,
    Sandra