Flytta tidsreglage på kartor manuellt

varför måste man flytta parametern manuelt när man tittar på prognoser under fliken kartor, där man kan se hur molnen rör sig?

Kommentarer

  • Hej!

    Efter att ha frågat användare när vi byggde kartorna kom vi fram till att det sättet var mest uppskattat. Hur skulle du vilja ha det?

    Tack för att du hör av dig!
  • Hejsan
    Skulle vilja ha det som många andra sajte. Att man trycker på en pil så man kan se hur molnformationerna rör sig automatiskt och en stoppknapp om man vill stoppa på ett visst ställe.
    Mvh
    Thomas
  • Förstår! Tack, vi ska se om vi kan få till det!

    Ha det fint!
    Sandra