Jag skulle vilja kunna se en översiktskarta för varje plats

Hej,
har ett förslag: kartfunktion. Om det redan finns får ni gärna berätta hur jag hittar funktionen. Vid sökning efter väderprognos för en plats är det ibland bra att kunna kolla om det är rätt plats. Behöver inte vara en väldigt detaljerad karta.
Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Fredrik!

    Bra att höra dina önskemål om vår tjänst och vad du skulle vilja ha för fler funktioner. Vi tar det vidare när vi planerar utvecklingen av Klart!
  • Hej!
    Jag har precis samma önskan! Finns det här så skulle jag vilja veta hur jag hittar det och om det inte finns skulle jag verkligen vara hjälpt av detta! Ibland säger en kartplacering såå mycket mer än en skriftlig platsbeskrivning som man inte vet någonting om eller som kan vara ganska vid. Såg att det andra inlägget är sedan maj 18 så det borde kunna vara infört nu.
  • Hej Helena!

    Vi tycker också detta vore toppen. Vi håller på att bygga om våra kartor nu och kommer förhoppningsvis kunna göra även denna förändring. Kan tyvärr inte lova något datum i nuläget, men stay tuned!