Jämförelseprongos med flera orter samtidigt

Älskar er jämförelse-prognos, där man kan jämföra klart, SMHI, YR.

Jag är periodvis lite rund-flakande, och kan bo/vistas på flera ställen (främst under semestertider ...), så jag skulle vilja se möjligheten till en jämförelse-prognos mellan flera orter för att se vart det verkar bäst att åka.

Tex Göteborg, Stockholm, Östersund, hur ser prognosen ut den närmaste veckan, var verkar vädret bli bäst?

Tänker att om jag lagt till 3-4-5 favorit-platser på startsidan så ska jag kunna välja en jämförelse-sida där jag ser allihopa i ett rut/kolumn-mönster, ungefär/precis som er redan existerande jämförelse-funktion för Klart, SMHI, YR ...

/Per

Kommentarer

  • Hej Per!

    Tack för ditt förslag! Det sparar vi till utvecklingen av jämförelseprognosen.

    En följdfråga - hur långt fram skulle du vilja se prognosen för de olika platserna?

    Ha det fint!
  • Så långt det går/så långt ni har data är givetvis intressant.

    Eftersom ni har 14 dagar prognos så vill jag ju helst se det i jämförelsen, kan säkert acceptera som i nuläget att Appen ger mer detaljerad jämförelse, men att webben "bara" ger lite översiktligt.

    Lyckas ni lösa jämförelse inte bara med er data på flera orter, utan även yr/smhi data så är ju det en extra bonus, och då antar jag man får förvänta sig "färre dagar".
  • Tack för ytterligare idéer Per!