Jag vill kunna välja mellan Celsius och Farenheit

Jag vill kunna välja mellan Celsius och Farenheit.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din feedback, vi har det förslaget i åtanke när vi utvecklar vår produkt.
  • Vill kunma se temperaturer i Farenheit. Det kunde man göra förut i appen, den var mycket bättre då. Kunde även se om det var dimma etc, det kan man inte längre 🙁
  • Hej,

    Vi har med oss det som förbättringsförslag!
  • Hejsan
    Skickar ofta skärmbilder från klarna till mina kompisar på fb. Det hade varit coolt om man kunde ändra till farenheit 😁👍🏼
  • Hej Jenny! Kul att du tar skärmavbilder och skickar!

    Tyvärr är detta inte prioriterat just nu, ledsen för det!

    Ha det fint,
    Sandra