IOS 14 Widgets och Darkmode

Hejsan!
Finns det planer på att lägga till stöd för ios 14 widgets?
Finns det planer på att lägga till ett darkmode läge till ios appen?

mvh Jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas!

    Tack för ditt meddelande. Vi planerar stöd för iOS 14-widgets, men det är tyvärr inte något vi har möjlighet att prioritera just nu så det är svårt att sia om när det kan bli verklighet.

    När det gäller dark mode så är det heller inte något vi just nu har konkreta planer på att implementera, men det efterfrågas allt mer och kan säkert bli aktuellt framöver.

    Vänliga hälsningar,
    Klart Kundtjänst