Hur kan det vara så stor skillnad mellan er och smhi?

Hej, det enda som är samma är regnet, 32 mm på måndag. Jag tittar alltså på Toronto, Kanada.

Men över lag är vädret på Klart.se mycket varmare hela tiden. Även när jag tittar på andra tjänster liknar de smhi mer.

​Här är några bilder

Mvh

Kommentarer

  • Hej,

    En prognos görs på lite olika sätt. Här har vi skrivit en artikel om just detta där du kan lära dig mer!

    Använd gärna vår jämförelseprognos för att se och jämföra prognoserna mellan Klart, SMHI samt Yr.