Historiskt väder

Behöver den här funktionen för att felsöka bergvärmepump som inte producerar vid kall utomhus temperatur, behövde se lite temperaturer historiskt i veckan. Hoppas ni prioriterar om!

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hör av dig! Håller med om att det vore en bra funktion. Dock tar det för mycket plats för oss att spara den informationen, vilket är anledningen till att vi inte gjort det hittills. Men vi tar med oss idén framåt!

    Ett tips är att Smhi har data från sina observationsstationer, som du kan se och ladda ner här. Hoppas det löser ditt problem!

    Ha det fint,
    Sandra