Tydligare dagsmarkering vid tim-vyn

Hej
Använder eran app ganska mycket och tycker den är bra.
Det vore bra om ni gjorde en mera markant övergång mellan dagarna på appen under "timmar", tycker det är lite svårt att veta vilken dag man är på för att jag tycker att dom flyter ihop. Dagen började innan men sen är det ett mellanrum där soluppgången är. Tror alltid att det är där dagen börjar och sen helt plötsligt var det en annan dag man var inne på.

Mvh Johanna

Kommentarer

  • Hej Johanna!

    Tack för din feedback. Vi tar med oss ditt förslag till utvecklingen av Klart!
  • Utmärkt synpunkt!

    Det var precis det jag ville påpeka. Jag skulle gilla en tydligare markering där det blir nytt dygn.
    Dessutom är sol upp/ner väldigt lika. Gör solnedgång röd eller dylikt. Och mindre symboler. Soltiderna är inte så viktiga, men dag / natt bör synas direkt och intuitivt.
  • Hej,

    Tack för din feedback, det är väldigt bra synpunkter. Vi har det i åtanke för framtiden!