Symboler för sandstorm

Hej !

Varför ser man inget om caliman när man tittar på vädret på GC ?

Kommentarer

  • Hej!

    Tyvärr har vi inga sandstorm symboler, men vi ska titta på om vi kan göra något åt det. Vid extrema vädersituationer så som storm, värmebölja eller skyfall är det dock alltid bra att leta information från de nationella väderinstitutet.

    Vänliga hälsningar,