Graf i app för Android

Har gått över från iPhone till Android och saknar funktionen där jag kunde vrida på telefonen för att visa grafen. Kommer det?

Kommentarer

  • Hej Petter!

    Det är en funktion som av historiska skäl bara finns i iOS-appen och tyvärr finns det inga planer i dagsläget på att lägga till den i Android-appen. Jag tror den funktionen används för lite för att vi ska kunna prioritera att implementera den på Android också.

    Vänliga hälsningar,