Grader Celsius under natten syns inte i Android-appen just nu pga månens fas!

Kommentarer

  • Hej Ulrika!

    Tack för din felrapport. Så där ska det ju inte se ut. Temperaturen ska inte överlappa ikonen, men på en del enheter kan det bli lite tokigt med layouten. Jag ska höra med vår utvecklare om det är något som går att rätta till. Får man fråga vad du har för telefon?

    Vänliga hälsningar,
    Peter
  • Hej igen Ulrika.

    Kvarstår detta problem? Vår Android-utvecklare återkom till mig nu och sade att det är svårt att felsöka detta problem utan att veta vilken telefon det gäller, så om du vill får du gärna berätta det så ska vi se om vi kan göra något åt problemet.

    Vänliga hälsningar,
    Peter