Tidigare pollenmätningar

Hej Jag saknar att det inte finns mätningar av pollen redan från årsskiftet då man vet att förekomsten av pollen blir tidigare och tidigare. Här ska vi elda upp Hasseln på landstället. Nyårsdagen.
Har redan stora problem av allergin.

Kommentarer

  • Hej Maria! Tack för att du hör av dig!

    Tyvärr är det inte vi som bestämmer när mätningarna ska sätta igång, det är respektive mätstation ute i landet. Men vi ska vidarebefordra din önskan!

    Hoppas allergin är nådig mot dig,
    Sandra