Aftonbladets hemsida visar fel plats för väder

Jag får EJ upp Knivsta på Aftonbladets startsida, utan Skålsta. Jag har försökt med allt.
Jag kan söka Knivsta och då får jag upp det men det går inte att spara !!!

Kommentarer

  • Hej Berith! Tack för att du hör av dig!

    Så här fungerar det:
    Om du delat plats på Klart - Aftonbladet kommer visa den och det går inte att byta.
    Om du INTE delat plats på Klart - Aftonbladet widget kommer visa den du senast besökt på Klart, och du byter genom att besöka en ny plats på Klart.

    Det låter alltså som att du delar plats på Klart, för att ta bort det går du in i webbläsaren och rensar cookies.

    Så här gör du i Chrome:

    Hoppas det fungerar!

  • hur gör jag i firefox på macbook air?
  • Hej Carina,

    Så här gör du i Firefox:

    Hoppas det fungerar. Ha en fortsatt bra dag!

    Ida Kundtjänst