Fel på varningar i appen

Det är något knas på varningarna i appen (android)
Det har kommit säkert 20st aviseringar om risk för skogsbrand nu på morgonen.
(Hjärsås om platsen har betydelse)
Har startat om telefonen, men fortsätter komma aviseringar om samma sak.

Mvh
/Micke

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för rapportering. Vi ska undersöka vad det kan bero på så fort som möjligt!
  • Det verkade som att det kom avisering var tionde minut på samma varning.
    Sen tvångsavslutade jag appen för att slippa "plingandet"
  • Hej,

    Vi jobbar på en lösning så fort vi kan, tack för ditt tålamod!
  • Hej, klart appen funkar inte går inte att få upp någonting när man söker på ort de står bara ”något gick fel”
  • Hej,

    Vi upplever lite problem med appen för tillfället, men vi jobbar på en lösning!