Fel på favorit - går inte att ta bort

Kommentarer

  • Har inte lagt till Möre Hotell som favorit. Kan heller inte ta bort dem från mina favoriter.
    Vad göra?

  • Hej! Tack för att du hör av dig!

    Vi har också märkt att det ibland inte går fel med favoriterna och att det då inte går att ta bort dem. Vi jobbar på en lösning på detta! Om du vill fixa det på en gång kan du ta bort appen och ladda ner igen, men då måste du lägga till dina favoriter på nytt.

    Ledsen för det, vi ska fixa detta så fort vi kan!

    Ha det fint,
    Sandra