Fel på Android-appen

Så fört jag oppnar appen da stenger den sig after 5sek hella tiden kan inte göra något

Kommentarer

  • Tack för att du hör av dig Piotr!

    Vi hade problem med för några dagar sedan med den senaste versionen av Android-appen. Men det ska vara löst nu. Funkar det för dig nu? Hör gärna av dig annars!
  • Klart appen fungerar inte!
    Den stänger efter 3 sekunder.
  • Under ett par dagar nu har inte appen ”Klart” kopplat upp, utan slår i stället ifrån ☹️
  • Min app fungerar likadant nu; stängs av efter ett par sekunder. Idag den 7/12
  • Hej! Tack för att ni rapporterar!

    Vi har haft problem med appen under lördag och söndag, men det ska vara löst nu. Hör gärna av er om ni får problem igen!

    Med vänlig hälsning,
    Sandra
  • Idag fungerar det igen  :-) Tack för det

  • Tack för uppdatering Mona!
  • 👍 nu funkar det!
  • Vad bra! 😃