Min plats ligger inte i rätt län

Halens badplats påstår ni ligger i Kalmar län?
Den pekar rätt på kartan och där kan till och med en blind person se det ligger i Blekinge.

Kommentarer

  • Hej Conny!

    Tack för att du uppmärksammade detta. Nu under sommaren har vi mycket att göra, men vi ser till att fixa det så fort vi kan.

    Ha en fin sommar!
  • Rydsgård i Skurup kommun finns inte och väljer man plats automatiskt så visar den Rydsgård Kalmar län! Rätt stor skillnad
  • Hej!

    Förstår att du inte vill ha vädret för Kalmar län. Vi undersöker hur det kan bli så automatiskt. Så länge kan du söka på Villie i Skåne så att du får rätt väder.

    Vänliga hälsningar