Favorit på hemsidan länkar till fel plats

Hej
Jag söker på Hälleviksstrand.
Då får jag två förslag
- Hälleviksstrand
- Hälleviksstrand badplats
Väljer jag den första som favorit kommer badplatsen ändå att lagras som favorit.

Eftersom jag inte är intresserad av badtemperaturen så här års är det klar irriterande och gör att jag ofta använder en annan tjänst istället. Synd, för jag föredrar Klart i alla andra avseenden.

Kommentarer

  • Hej!

    Detta var olyckligt, tack för att du rapporterar. Vi fixar det så fort vi kan!

    Ha det fint,
    Sandra