Dumma rapporter i badtemperaturer

Någon har roligt med att kommentera in temperaturer se följande så förstår ni vad jag menar. Vi har en trogen grupp som nästan dagliga gen rapporterar temperaturen och detta gör dom lite arga. https://www.klart.se/se/j%C3%B6nk%C3%B6pings-l%C3%A4n/v%C3%A4der-axamobadet/badv%C3%A4der/vattentemperaturer/

Kommentarer

  • Hej Tommy! Tack för att du uppmärksammade oss om detta! Vi har tagit bort allt.

    Hör gärna av dig om du ser något liknande!

    Tack för att du rapporterar badtemperatur!