Hur får jag dark mode i appen?

Hej, tack för en bra överskådlig app. Jag saknar dock stöd för dark mode på ios. Alternativt mörkt tema från inställningar.

Kommentarer

  • Hej Anders!

    Tack för ditt förslag, vi kan tyvärr inte prioritera detta just nu. Ledsen för det! Vi har mycket annat kul på gång dock, så håll utkik!

    Ha det fint,
    Sandra
  • +1

    Saknar detta som attans på min Android-telefon där jag i övrigt är bortskämd med mörka teman i majoriteten av appar.

    I övrigt en himla fin tjänst och app ni har!
  • Jag kollar vädret det första jag gör på morgonen, och bländas alltid av skärmen. Dark mode skulle vara myck t uppskattat.
  • Håller med ovanstående! Mycket obehagligt för ögonen.  Skippa "andra kul nyheter" och prioritera användarvänlighet.
  • Android har en dark mode, flera app ta teman från Android. Vi behöver dark mode! 😎
  • Om man aktiverar utvecklaralternativ på telefonen, så kan man tvinga mörkt läge. Obs gäller Android 10 och uppåt.
  • Hej Erika, Jerry och Peter!

    Tack för era synpunkter och ert engagemang! Tyvärr inget nytt på denna front än så länge, men vi tar till oss och har i åtanke när vi prioriterar framåt.

    Spännande med tvingat mörkt läge, det hade jag missat och måste testa.

    Vänliga hälsningar,