Där du är visar fel plats

Mobilen väljer ”där du är” och det är fel. Kan man ändra på det ?
Bor en kilometer från Klarts val av plats
Mvh
Finn Möller

Kommentarer

  • Hej Finn!

    Tyvärr kan du inte ändra på den platsen. Du kan alltid söka på den platsen du vill ha och kolla vädret för den.

    Finns den platsen du vill ha hos oss? Annars kan jag lägga till den, om du skickar namn och koordinater. Så här hittar du koordinater.

    Hörs vidare,
    Med vänlig hälsning,
    Sandra