Hitta bästa vädret

Hej. Jag skulle önska att man kunde söka rätt på bästa vädret. Exempelvis: jag vill veta vilken plats som har bästa prognosen närmsta två veckorna om jag vill ha 24 grader på dagtid och uppehåll :-) Träff på kommunnivå i Sverige eller regionvis i världen, sorterat efter avstånd eller så. Vore en grymt nice funktion!

Kommentarer

  • Hej Camilla! Bra idé, den tar vi med oss!

    Så länge finns vår funktion Resevädret, där du kan sortera på var det brukar vara varmast den här tiden på året. Dock är detta ingen prognos, utan säsongsdata för hur vädret brukar vara! https://www.klart.se/resev%C3%A4der/

    Ha det fint,
    Sandra
  • Utmärkt förslag som jag tycker ni ska överväga. Vi är många som semestrar med husvagn/husbil och frågan varåt man ska ställa kosan (eller rentav stanna där man är) för det bästa vädret dom närmaste dagarna är ständigt aktuell.
    Funktionen skulle bli populär, lovar!
  • Tack för att du hör av dig till oss och säger att du också skulle vara intresserad av en funktion med det bästa vädret. Vi tar med oss det när vi fortsätter utveckla Klart, dock står en del annan utveckling av tjänsten högre i prioritering just nu.

    Vänliga hälsningar,
  • Ytterligare en röst på denna typ av tjänst! Hade vart guld!

    Med vänlig hälsning
  • Tack Alexander, då noterar vi det. Toppen att vet att ni är fler som är intresserade av en sådan tjänst.

    vänliga hälsningar,