Appen roterar inte i läsplattan

Har haft appen innan i mobilen. Köpte en läsplatta och för över till den. Nu undrar jag varför det inte går att rotera appen till liggande. Är den bara avsedd för mobil.
Mvh. Eva Johansson

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Tack för att du hör av dig. Kul att du använder oss på läsplattan också! Vi ska kolla på om vi kan anpassa den för att visas i liggande läge. Dock är det ganska mycket jobb, så kan inte lova att det kommer inom en snar framtid. Men bra att veta vad du behöver!

    Med vänlig hälsning,
    Sandra