Appen fungerar inte i android

Appen uppdaterar inte vädret står 0 0 0
Påstår att jag inte har internett
Men det har jag ju annars hade jag inte kunnat skriva här
Det fungerade ett tag men sen igår igen efter uppdatering av telefonen (Samsung s10) börja det se ut så igen

Kommentarer

  • Hej Camilla, tack för att du hör av dig! Ledsen för sent svar.

    Rapporterar detta till våra utvecklare!

    Hur är det nu, har appen börjat funka eller kvarstår problemet?
    Om det kvarstår får du gärna kolla om du har uppdaterat till senaste versionen av Klart-appen. Du ser det genom att gå in på app store/ google play, söka på Klart, och se om det står "uppdatera" eller "öppna".

    Hörs vidare,
    Sandra