Varför får jag inte anpassade annonser?

Hej,
Jag får ständigt annonser för olika spelbolag i mitt Klart. Obegripligt, har inget intresse öht för detta. Hur kan jag slippa dessa?

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Reklamen på Klart anpassas efter dina intressen i viss mån, men ibland visas vissa annonser för alla besökare. Vi vill såklart att reklamen ska vara relevant för dig, så vi jobbar vidare med att anpassa den!
  • Jag vill kunna välja bort all reklam genom att betala för appen. Jobbar ni på en lösning för att göra det möjligt?
  • Hej Stina!

    Vi vet om att det finns ett intresse för en reklamfri betalversion av appen, så det är absolut något vi har i åtanke vid utvecklingen av Klart. Kan tyvärr inte ge något tydligt svar på när det skulle ske, men som sagt så är det något vi jobbar på.