Annonser med spelbolag

Det är inte förbjudet med bröstförstoring heller precis som med dessa förbannade spelbolag som drar ner folk i skiten med livslånga skulder  men de betalar ju alldeles säkert mkt mer för annonsering så en bra inkomstkälla för er
Ps. Är emot bröstförstoring också men en jämförelse med spelreklam som är "lagligt"

Kommentarer

  • Hej Ulf! Tack för att du uppmärksammade oss om detta.

    Vi har tittat på detta och håller med dig om att det inte är logiskt, vi kommer uppdatera informationen på sidan.

    Att vi har annonser från spelbolag är ett koncernövergripande beslut och något vi på Klart tyvärr inte kan ändra på.

    Dock har vi möjlighet att plocka bort mindre annonsörer eller specifika annonser som inte känns bra, vilket vi gör löpande.

    Ha det fint!
    Klart Kundtjänst