Jag vill kunna se regndata från föregående år

Hej! Jag vill jättegärna vilja veta hur mycket regn det kom under alla somrar i Älmestad 2014-2017?
Mvh Benjamin Wängerstedt

Kommentarer

  • Hej Benjamin!

    Vi har tyvärr ingen funktion för att visa regn-data från föregående år. Men det är en väldigt bra idé! Tar det vidare till våra utvecklare.

    Tack!
  • Saknar också att kunna se data från ”förr” dvs kunna slå upp ett datum och få temp/regn/snö/vind.
  • Hej,

    För tillfället har vi ingen sådan funktion, men kanske kan bli aktuellt i framtiden!
  • Hej jag saknar åt minståne dagens prognås  historiskt  alltså att jag på  kvällen kan se om det har regnat  på min plats mvhv henrik
  • Hej Henrik,

    Tack för att du skriver in till oss. Håller med om att det vore en bra funktion. Dock tar det för mycket plats för oss att spara den informationen, vilket är anledningen till att vi inte gjort det hittills. Men vi tar med oss idén framåt!

    Ha en fortsatt fin dag!
    Ida Kundtjänst