Vart finner jag lösenordet till boendets WiFi?

Vi bor i kläppen nedre 362 och vi skulle få gratis wifi men var hittar vi lösenordet?

Kommentarer

  • Hej Anna-Karin,
    och tack för att du hör av dig!

    Lösenordet brukar stå under routern, alternativt på insidan av ett skåp. Om du inte hittar lösenordet rekommenderar jag dig att kontakta oss på +46280-96200

    I tranangårdarna står WIFI lösenordet på insidan av ett medicin/städ/elskåp i hallen 😊
    Kläppen Ski Resort