Bäst uppkoppling på Kläppens fria Wi-Fi-zoner

Var exakt ligger wifizonerna? Jag behöver vara uppkopplad två hela dagar.. Hur gör jag bäst?

Kommentarer

  • Hej Christer,

    De öppna WiFi- zonerna finner du vid Tranantorget, Kläppentorget, Toppstugan samt Kläppen Snow Park. Du kan förslagsvis ta del av det öppna nätverket på Bageriet, alternativt vid Hotell Kurbits eller Kläppentorgets lobby. Har du en boendebokning rekommenderar jag dig undersöka om WiFi finns i boendet. Här kan du läsa mer om de fria WiFi- zonerna i Kläppen: Kläppen (klappen.se)

    Hoppas du fick svar på din fråga!
    //Ebba
    Kläppen Ski Resort