Finns det vinterfiske i närheten av Kläppen?

Hej, kan man fiska någonstans i närheten? Vi kommer vecka 5.
undrar också vilken bredd dubbelsängarna har i stugbyn Kläppbacken 739?

Ingela

Kommentarer

  • Hej Ingela,

    Tack för din fråga!
    Fiskemöjligheter finns vid Gråhedsdammen som ligger ca 2km söder om Kläppen, mot Lima. Fiskekort kan lösas på plats vid dammen.

    Angående bredden på sängarna hör du av dig till vår bokningsavdelning på bokning@klappen.se eller 0280-96 200.

    Ha en fortsatt fin dag!
    Kläppen Ski Resort