Vilken utrustning ingår i alpint paket?

Hej
Vi är nogle kompisar som ska åka skidor på vintern.
Når vi ska booka skidhyra blir vi usäker på vad skellna alpina skidor och alpint paket från varandra. Jag kan typ inte hitta vad som ingår i paket på er hemsida. Hoppas ni kann hjälpa.
Mvh Emilie

Kommentarer

  • Hej Emilie,
    och tack för bra fråga!

    Hyr du paket ingår skidor, pjäxor och stavar. Väljer du alpin bas/medel/avancerat (dvs inte paket) hyr du endast skidorna. Har du fler frågor är du mer än välkommen att slå oss en pling på 0280-96200 alternativt mejla oss på bokning@klappen.se

    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort