Vilka är era öppettider för verkstad & service?

Hej, jag undrar vilka öppetider Verkstad & Service har under säsongen 2023-2024.
J-M

Kommentarer

  • Hej M-J,
    och tack för att du hör av dig till oss med din fundering 😀

    Under vintersäsongen är vår skid- och snowboardverkstad och service öppen alla dagar mellan klockan 08.30-18.30, med undantag från julafton då den stänger klockan 15.30. Du hittar verkstaden i samma lokal som uthyrningen på Kläppentorget.

    Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler funderingar.
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort