Har ni någon väntelista för boende?

Hej! Finns det kölista för ev. avbokningar? Eller gäller det att ha koll på er onlinebokning?

Kommentarer

  • Hej Martin,
    det gläder oss att ni vill spendera er vintersemester på Kläppen!

    Vi har inget kösystem för boende, utan min rekommendation är att du fortsätter ha koll via Kläppens onlinebokning. Har du fler funderingar är du mer än välkommen att höra av dig på nytt direkt till vår bokningsavdelning på bokning@klappen.se alt. +46280-96200

    Önskar dig och familjen en trevlig helg,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort