Kan jag lämna in mina skidor för vallning och få tillbaka dem samma dag?

Hej! Behöver man boka tid för vallning av skidor eller kan man bara lämna in dem samma dag man kommer upp? (Är det garanterat att dem hinner valla skidorna samma dag?)

Mvh Moa

Kommentarer

  • Hej Moa,
    och tack för att du hör av dig med din fråga!

    Självklart kan vi hjälpa dig med vallning av skidor. Jag skulle rekommendera dig att kontakta hyravdelningen några dagar innan din ankomst just för att garantera vallaservice samma dag. Om du har haft kontakt med skidverkstan och bokat in vallaservice ska det inte vara några problem att få tillbaka utrustningen samma dag, dock kan det skilja sig något i tidsåtgång beroende på hur många skidor du lämnat in och vilken typ av service du valt.
    Här kan du se vårt utbud på verkstadsservice >>
    Telefonnumret till Kläppens skidhyra; +46(0)280-96225

    Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort